MaryJane Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Vad är det för skillnad på G5 och Mx518? Ser ingen skillnad :P Jag använder Creative Fatal1ty som jag tycker om. Den passar perfekt i min hand :) G5 är nyare än mx518, och det är laser på G5 och optical på mx518. okej men är inte G5 bättre än mx518 då? :'P Jo, laser pwnar optical (kula). Har själv en G5, skön. Optical är inte kula o.O, jag har också en G5. Har fattat nu att den är skönare en fatal1ty ^^ fatal1ty musen är för kort :P + optical är inte kula det är nått rött som syns under musen väldigt mycket. medans lser inte syns något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Vad är det för skillnad på G5 och Mx518? Ser ingen skillnad :P Jag använder Creative Fatal1ty som jag tycker om. Den passar perfekt i min hand :) G5 är nyare än mx518, och det är laser på G5 och optical på mx518. okej men är inte G5 bättre än mx518 då? :'P Jo, laser pwnar optical (kula). Har själv en G5, skön. Optical är inte kula o.O, jag har också en G5. Har fattat nu att den är skönare en fatal1ty ^^ fatal1ty musen är för kort :P + optical är inte kula det är nått rött som syns under musen väldigt mycket. medans lser inte syns något. AH LOL! Trodde alltid optical var kula... därför köpte jag en skitdyr mus laser istället för optical :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Razer Copperhead rekommenderar jag. Väldigt bra gamingmus och kostar 599 :- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Razer Copperhead rekommenderar jag. Väldigt bra gamingmus och kostar 599 :- Är inte deathadder bättre och billigare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Vad är det för skillnad på G5 och Mx518? Ser ingen skillnad :P Jag använder Creative Fatal1ty som jag tycker om. Den passar perfekt i min hand :) G5 är nyare än mx518, och det är laser på G5 och optical på mx518. okej men är inte G5 bättre än mx518 då? :'P Jo, laser pwnar optical (kula). Har själv en G5, skön. Payback, suck, optical är INTE kula. Optical = Optisk, dvs inte kulmus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Payback, suck, optical är INTE kula. Optical = Optisk, dvs inte kulmus Han har redan sagt att han trodde fel. OnTopic: Satsa på en Razer Deathadder. Redigerat 26 December 2008 av Mixx0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag har iaf köpt en mx518 nu =D feeettt skööön:'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edsele Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Kör med Razor Salmosa och den fungerar alldeles perfekt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 http://www.webhallen.com/prod.php?id=81087 Dyr men jävligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Varför köper ni som köper mx518 inte en G5'a istället? Jag tycker den är mycket bättre med ställbara vikter o laser o sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Dell mus som är några år gammal. Fungerar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg