TheKingOfEvil Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) Vilket tycket ni. :huh: Jag gillar mest äventyrsspel inte krigsspel. :P Så jag hoppas på att ni kan ge förslag. :D Redigerat 3 April 2004 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Nja då tycker jag Golden Sun fast det finns många andra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Golden sun! kanske Final Fantasy: Tactics advance.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 vet inte kanske megaman zero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Tack för förslagen !!! :lol: Men gärna mer!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Zelda: A link to the past/four swords? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) VARFÖR INTE DET TYCKTE(förslaget) JAG OM !!!! :lol: :D Men kan jag få mer? :P Redigerat 3 April 2004 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 hmmm... Gå in på Webbhallen och titta på Äventyrsspel lr rollspel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Metroid fusion: Zero mission kommer ju snart och är ett äventyrsspel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Zelda: A link to the past/four swords? Kan man köra 1eller 2 och inte fyra ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (TheKingOfEvil @ 03/04-2004 18:10:14) Zelda: A link to the past/four swords? Kan man köra 1eller 2 och inte fyra ? <_< det borde man kunna, det brukar ju inte vara så vanligt att hitta 3 spelare till med samma spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Golden Sun,Swords Of Mana,Metroid Zero,Poekmon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg