Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Skrivet 25 December 2008 När jag lyssnar så hör jag bara en Fjortis som försöker sjuka :P Du sjunger bra men du sjunger som nästan alla andra i den ålder Men jag tycker att du ska fortsätta med det du tycker e kul och låt ingen stoppa dig (inte Målbrottet heller ) :thanks: Citera
Gäst Mangekyoucake Skrivet 25 December 2008 Rapport Skrivet 25 December 2008 Den brunhåriga Johan Palm. Alla fjortisbrudar lär älska dig ;D Citera
Skurken Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 Ska du sjunga så tar du i allt du pallar. Annars funkar det inte. Annars blir det vad man kallar "Fjortissång". Följ mina tips, så kan det bli bra! Citera
Easton Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Nja. Inget för mej. Men försök med musik i bakgrunden. Skulle förbättra hela låten. Håller med RHCP, sjung nåt från Queen. Citera
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Du sjunger väl sådär. Vissa sätter du bra, och andra mindre bra. För din ålder, är du "helt okej". Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.