Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 När jag lyssnar så hör jag bara en Fjortis som försöker sjuka :P Du sjunger bra men du sjunger som nästan alla andra i den ålder Men jag tycker att du ska fortsätta med det du tycker e kul och låt ingen stoppa dig (inte Målbrottet heller ) :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Den brunhåriga Johan Palm. Alla fjortisbrudar lär älska dig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ska du sjunga så tar du i allt du pallar. Annars funkar det inte. Annars blir det vad man kallar "Fjortissång". Följ mina tips, så kan det bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Nja. Inget för mej. Men försök med musik i bakgrunden. Skulle förbättra hela låten. Håller med RHCP, sjung nåt från Queen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du sjunger väl sådär. Vissa sätter du bra, och andra mindre bra. För din ålder, är du "helt okej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 ser att klippet är borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slask Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 ahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.