Sportlov Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) Yo, köpte 360 igår. Kan jag tanka demos och lira om jag har minneskort? Köpte mig Xbox 360 Arcade, alltså ingen hd i. http://www.xbox.com/sv-SE/hardware/x/xbox3...tem/default.htm ;) Redigerat 16 December 2008 av Sportlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 en demo ligger runt 1gb så ja vet inte hur mycket minne de finns utan hdd. Men tror inte det skulle gå att ladda ner många, förmodligen en åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Crap. Får väl försöka skaffa mig en med hd :( Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Crap. Får väl försöka skaffa mig en med hd :( Tack hd är helt klart värt att skaffa.Synd bara att dom är så *beep* dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Haha jo, kollade nyss "20gig- 700:-" But it's liek Micro$oft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Bra köp det så kan du spela din demos :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.