Shin0 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Hej jag behöver hjälp med min super Larvitar. Vilka attacker ska den ha? Vilka stats? Tack i förväg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) larvitar är en sådan pokemon som är typ värdelös tills den blir en tyranitar. du kan inte få en "super Larvitar" kanske ändå kollar ett bra Combo sen. Edit: vilket spel btw? Redigerat 17 December 2008 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Vilket spel e de till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Combo: Earthquake Crunch Rock Slide Hyperbeam/Brick Break Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Combo: Earthquake Crunch Rock Slide Hyperbeam/Brick Break Meh, den där combon har jag tänkt mig på Tyranitar i FireRed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Combo: Earthquake Crunch Rock Slide Hyperbeam/Brick Break Meh, den där combon har jag tänkt mig på Tyranitar i FireRed då vet du att det antagligen är bra. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 vilket spel är detta till? FR? LG? G? S? C? D? P? E? P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 vilket spel är detta till? FR? LG? G? S? C? D? P? E? P? Läs tråden nästa gång.Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg