Fuzioner Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Hej, nu är det så att när jag startade upp datorn och skulle gå in på min andra hårddisk (Local disk :D) så hittade jag den inte under "Den här datorn" .. Jag har prövat att starta om datorn flera gånger men kan fortfarande inte hitta den.. Den syns under Enhetshanteraren men jag kan fortfarande inte se den i den här datorn eller kunna gå in på den :( Extremt tacksam för hjälpen ni ger. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) har du provat att gå in på C:\ manuelt? Redigerat 17 December 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Kolla om du kan gå in på den via Diskhantering (skriv in diskmgmt.msc i Kör...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ibland så kan externa hårddiskar ha enhetsbeteckningar som krockar med andra enheter, gör som Grimcor sa och ändra på enhetsbeteckningen om du ser att någon annan hårddisk eller nått har samma som den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.