Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 hur gör man en sån fin avatar med ens egen namn i? :unsure: Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Photoshop använder man! Man kan ladda ner en Tryout på Adobe.se! Fast det är bara en månad. Själv så ska jag få CS fullversionen! Citera
Rallypacker Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Man kan göra dom i paint också men det blir inte så snyggt då... Citera
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Photoshop använder man! Man kan ladda ner en Tryout på Adobe.se! Fast det är bara en månad. Själv så ska jag få CS fullversionen! Det finns massor.. Citera
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Man kan göra dom i paint också men det blir inte så snyggt då... som jag, jag har en så dålig dator så jag kan bara göra bilder med paint... Min låtsas-farsa säger att photoshop går för långsamt på min dator, men jag ska kanske få ett annat program (säkert inte lika bra) som jag kan göra bilder på... Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 (Silver Star @ 03/04-2004 19:04:13) Photoshop använder man! Man kan ladda ner en Tryout på Adobe.se! Fast det är bara en månad. Själv så ska jag få CS fullversionen! Det finns massor.. Ja det vet jag!Men vet du vad det finns förnågot då?? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.