Noname1121 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Hej, jag behövde uppdatera mitt ljudkorts drivrutiner så jag laddade ner från Asus. Jag hittade vilka drivrutiner jag behövde och sen laddade jag den, då fanns det två mappar: Win_2K Win_XP i dom mapparna ligger olika .DLL filer och drivrutiner, men ingen .exe fil som installerar dom automatiskt :( Hur och vad ska jag göra med dom här filerna? Bamse kram till den som hjälper =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vad har du för ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Börja med att högerklicka på Den här datorn Sedan klicker du på Hantera Välj Enhetshanteraren i listan på vänstersidan Då ska du få fram en lista på högersidan med din hårdvara Leta åt Ljud video och spelenheter klicka på plustecknet Sen ska du troligtvis ha något som heter i stil med high definition audio Högerklicka på den och välj uppdatera drivrutin Leta åt filerna på din dator och uppdatera. Antar att du använder win xp? Då ska du iaf välja Win_XP mappen som mål. Använder du vista så måste du ladda hem andra drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.