Gäst Darkshiver Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Oft: Alla som säger wannabe GHWT gitarr är sjuka! Den är en fender stratocaster sunburst! GHWT har nån annan fake sak! Ont: Jag har hört att det kommer med symbaler. Cymbaler. C ..C ...CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC Trapped Under Ice är inte med på GH: Metallica =/ Har hela låtlistan ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Oft: Alla som säger wannabe GHWT gitarr är sjuka! Den är en fender stratocaster sunburst! GHWT har nån annan fake sak! Ont: Jag har hört att det kommer med symbaler. Cymbaler. C ..C ...CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC Trapped Under Ice är inte med på GH: Metallica =/ Har hela låtlistan ;> opps :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Är inte rockband 2 redan ute?? står på game.se iallafall... eller så är det jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg