Gäst caru Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) South park är bättre ;)WORD! Redigerat 5 Januari 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Simpsons äger FamilyGuy är också bra men av Simpsons lär man sig mer Och för dom som inte fattar vad jag menar Simpsons=lärorikt(ibland) FamilyGuy=inte lärorikt=massa sexskämt=dålit för barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Simpsons äger i vissa avsnitt. Men mestadels är Simpsons avsnitten väldigt kul och intressanta. Homer och Bart är mina favoriter i den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Simpsons äger FamilyGuy är också bra men av Simpsons lär man sig mer Och för dom som inte fattar vad jag menar Simpsons=lärorikt(ibland) FamilyGuy=inte lärorikt=massa sexskämt=dålit för barn! Barn måste lära sig vad sex är innan dem blir 17 och ba; vad är seckz? typ när man petar näsan? <_< Family Guy är bättre än simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 gillar du simpsons? här kan ni prata om allt som handlar om simpsons:PSkojar du!Jag är kär i simpsons! särskilt Bart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) Klart att man gillar simpsons :) Dock så gillar jag Homer FTW!! Redigerat 23 Januari 2009 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Simpsons äger. kollar typ på det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Family Guy är bara en tråkserie. Men Simpsons ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 SIMPSONS RULES!!! ;: (CAPS LOCK FEVER) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Simpsons är bra, dock inte sett de senare säsongerna (de envisas med att bara köra äldre avsnitt när man väl kollar), vilket gör att det känns enformigt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Simpsons + South park = :cool: Family Guy = :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Family guy= Bra serier för dom som fattar sex humor Simpson=Bra serie men för lite snusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.