Hoppa till innehåll

Natsionella Prov Nästa Termin


avatar22
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är femton år gammal och övar verkligen in till nationella provet. Lärarna i min klass säger att det är väldigt svårt. Men nationella ligger ej på betyget, så det är lungt.

 

Nästan allting är betygsatt i nian, om inte nationella provet skulle vart det så skulle det vart helt värdelöst att ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är femton år gammal och övar verkligen in till nationella provet. Lärarna i min klass säger att det är väldigt svårt. Men nationella ligger ej på betyget, så det är lungt.

 

Nästan allting är betygsatt i nian, om inte nationella provet skulle vart det så skulle det vart helt värdelöst att ha det.

 

Tro mig, nationella provet har alltid stor inverkan på betyget, hur mycket lärarna än säger att det inte gör.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska ge er alla en liten insikt i nationella prov. oroa er inte för dem. dom är inte jobbiga nånstans. ett kursprov stinker. ("slutexamen" på varje kurs i gymnasiet och framåt) men generellt är de nationella provet enkla, även senare i livet. saken är liksom den att natinella prov är gjorda för hela landet, och inte för en individuell klass, därför brukar i allmänhet proven som din lärare gör vara svårare. så om din lärare vet va f*n han gör så ska faktiskt nationella inte vara något större problem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...