Vwone Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag är femton år gammal och övar verkligen in till nationella provet. Lärarna i min klass säger att det är väldigt svårt. Men nationella ligger ej på betyget, så det är lungt. Nästan allting är betygsatt i nian, om inte nationella provet skulle vart det så skulle det vart helt värdelöst att ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag är femton år gammal och övar verkligen in till nationella provet. Lärarna i min klass säger att det är väldigt svårt. Men nationella ligger ej på betyget, så det är lungt. Nästan allting är betygsatt i nian, om inte nationella provet skulle vart det så skulle det vart helt värdelöst att ha det. Tro mig, nationella provet har alltid stor inverkan på betyget, hur mycket lärarna än säger att det inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag är femton år gammal och övar verkligen in till nationella provet. Lärarna i min klass säger att det är väldigt svårt. Men nationella ligger ej på betyget, så det är lungt. Får du G på nationella så får du med största möjlighet G i betyg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 ska ge er alla en liten insikt i nationella prov. oroa er inte för dem. dom är inte jobbiga nånstans. ett kursprov stinker. ("slutexamen" på varje kurs i gymnasiet och framåt) men generellt är de nationella provet enkla, även senare i livet. saken är liksom den att natinella prov är gjorda för hela landet, och inte för en individuell klass, därför brukar i allmänhet proven som din lärare gör vara svårare. så om din lärare vet va f*n han gör så ska faktiskt nationella inte vara något större problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.