Lulehockeyfan Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag har lagt ut ett tips och undrar hur länge det tar för det att komma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Det kollas när vi har tid och när vi orkar, brukar ta en dag ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lulehockeyfan Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Det kollas när vi har tid och när vi orkar, brukar ta en dag ungefär. Ok jag tänkte för det har gått en dag nu Det kollas när vi har tid och när vi orkar, brukar ta en dag ungefär.Vart visas det om det godkänns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Det kollas när vi har tid och när vi orkar, brukar ta en dag ungefär.Vart visas det om det godkänns? Du får ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nu runt jul är det mycket annat på gång, det kan ta längre tid ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Just tips på nya spel kan ta ca 1 vecka då jag sköter dessa själv i skrivande stund. Fusk/omdömen/anmälningar försöker vi dock hantera på samma dag eller nästkommande dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreader Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Som de andra sa, man får vänta tills ett tips/fusk/test blir godkänt. Det behövs inte göra trådar för sådant. För man kommer få ett meddelande som säger om tipset blivit godkänt eller ickegodkänt. Så det är bara att vänta. Om du fått ett meddelande angående ditt test så bör du låsa denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.