Gäst stamper Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Hej , jag har 9 gb musik på datorn som jag vill ändra bitraten på så det blir typ 3-4gb. Är det nån som vet ett program som snabbt ändrar bitraten på filer ? (Så jag slipper sitta och trycka på continue eller ta 5 i taget etc.) EDIT: Jag har inte filerna på CD, jag har dom på datorn. Redigerat 19 December 2008 av stamper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Mediamonkey kan ändra alla filer i en mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Är du säkerpå att du vill sänka kvaliten till mindre än hälften? Det går inte att lyssna på musik då. T o m talböcker har högre ljudkvalla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Rensa på dålig musik istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Wavepad har en inbyggd sån funktion med, men rekomenderar inte att du gör det, om man har mindre än 128kb/s så låter det inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.