Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Jag leder på den där streckgubben saken :D Citera
Skywalker Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 i pm:et lät det som att man skulle få poängen man vann Citera
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Ja,det gjorde det.jag ahr mitt pm kvar.har e första spalten: ---------------------------------------------------- Hej! Vi tänkte tipsa er om att nu finns även spel i forumet. Som ni säkert vet så har vi ju sedan tidigare fuska.se/onlinespel med över 200 spel. Nu går vi steget längre och inför spel i forumet där man kan vinna poäng. Titta.där står det ju att man kan vinna poäng.. Citera
FireFly Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Wee! 1:a på Astroids!! Underbart med spel, det var min pappa som var den 2000:ende medlemen! :) Citera
Zutto Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Kommer vi bara ha dem spelen eller kommer det komma ny sen? Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Ja det kommer nog nya! Det står ju 1.5 så senare så kommer det väl 2.0! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.