SweHotel Skrivet 20 December 2008 Rapport Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Hej alla! In på *borttaget* och var med och tävla om en helt ny Acer Aspire One laptop. *borttaget*kommer att dela ut prylar hela år 2009! Vi har ett sammarbete med olika företag under 2009 så därför kommer vi att skapa tävlingar om några saker. Iphone, Laptop m.m. Besök nu och läs mer om tävlingen där: *borttaget* (OBS!: Du måste läsa våra användarvillkor innan du smsar!) ------------------------- Visste inte var jag skulle posta tråden så jag skapade en här under Dator. Redigerat 20 December 2008 av Nafrali §3.5
Husko Skrivet 20 December 2008 Rapport Skrivet 20 December 2008 Hej alla! In på www.Limefox.nu och var med och tävla om en helt ny Acer Aspire One laptop. Limefox kommer att dela ut prylar hela år 2009! Vi har ett sammarbete med olika företag under 2009 så därför kommer vi att skapa tävlingar om några saker. Iphone, Laptop m.m. Besök nu och läs mer om tävlingen där: www.Limefox.nu (OBS!: Du måste läsa våra användarvillkor innan du smsar!) ------------------------- Visste inte var jag skulle posta tråden så jag skapade en här under Dator. Detta är reklam...
Nafrali Skrivet 20 December 2008 Rapport Skrivet 20 December 2008 (OBS!: Du måste läsa våra användarvillkor innan du smsar!) (OBS!: Läs reglerna innan du börjar skriva! §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något.)
Rekommendera inlägg