WishCookie Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hej det verkar som att allt här bara handlar om runescape. Gör ingen mer tibia trådar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Kanske inte så många på fuska som spelar Tibia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Kanske inte så många på fuska som spelar Tibia.Bara för att Tibia suger. Kan inte förstå hur man ens kan spela det. Man vill ju hänga sig själv direkt när man ser det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Kanske inte så många på fuska som spelar Tibia.Bara för att Tibia suger. Kan inte förstå hur man ens kan spela det. Man vill ju hänga sig själv direkt när man ser det. Här kommer den sanne runescape spelaren. "Tibia suger". Jo visst, det säger man efter man spelat det 30 min. Exakt samma säger man med runescape. Men det hela slutar med att båda spel suger, så; The end. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag har spenderat några timmar iaf online på RS men nej f*n, ryser av hur mongo man rör sig med sin char etc. Lirade Tibia i cirkus 10 månader innan jag la av. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag föredrar RuneScape. Tibia har en sån konstig grafik, uppbygg på ett sätt jag absolut inte gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Har har kört tibia i 1 dag men jag ledsna på direkten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Tibia :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spelat runescape sedan 2004. Spelade tibia i 2-3 månader fast bottade och körde runescape manuellt istället :) Tibia är bättre på vissa sätt, men det suger om man är f2p. Så jag säger RuneScape för där kan till och med f2p ha kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg