KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nicet. ihabba123 source eller? Lägger dig där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 På fredag den här veckan ska jag till min kusse och spela några dagar. Så då kan jag inte. Det blir nog till söndag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Hmm Söndag låter bra. Men jag kan inte göra servern mer. Min Source deceted server är buggad. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag är med på source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag är med på source. ;> Men inte en spelkväll på julafton.. Man sitter inte och spelar då. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Det blir inte då för jag ska bort hela dagen och det är inte så kul att sitta hela dagen framför datorn när släkten och alla gör nåt. Bra att ni är med Katt och Raptomex! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag kan göra en server om ingen annan kan det. Men jag vet inte riktigt hur bra den kommer vara då jag endast har 1 Mb/s upp. Annars fungerar den utmärkt. Kan bidra med en server till minst 23:00. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag kan göra en server om ingen annan kan det. Men jag vet inte riktigt hur bra den kommer vara då jag endast har 1 Mb/s upp. Annars fungerar den utmärkt. Kan bidra med en server till minst 23:00. Okej, du kanske kan hålla den till 23:00, sedan kan jag ta över med min bärbara dell XPSTM M1730. En ganska bra bärbar dator har även en bra anslutning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag kan se om jag kan fixa min server. Men hur hittar man sin server fårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 I'm in! Vet dock inte vilket jag ska vara med på :S hmm..gillar både 1.6 och source. Men men..jag tar Source! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag menade inte söndag. Jag menade att jag kommer vara hos min kusse tills på söndag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jaha! Jag lägger till dig TheDarkElf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg