Husko Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag e med på 1.6 ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Vi säger source på tisdag och 1.6 på onsdag eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag är med på 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Låter najs. Jag är med på tisdag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Har tyvärr inte 1.6 men source på tisdag låter bra, har addat Husko och Vitdom på steam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Kan inte spela, men skulle vara roligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Hej. Jo jag skulle tycka det skulle va kul med en fuska spel kväll. Hade tänkt counter strike source. När tycker ni det ska va? Tror ni det blir innan julafton. IAF: Vi kan ju planera och se när det blir. MVH: Jacob!!! Deltagare: CS source. jacob_96 Husko TheDarkElf Vitdom ihabba123 Damel Katt Raptomex Ubuntu Mîhker CS 1.6 p0wwA Husko EDIT: Kan inte göra server för min source deceted server är buggad. =( DAG: Det blir på tisdag. Jag kommer gärna med (Mîhkers bror) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Okej ni kommer med! Men Miyer ska du spela cs 1.6 eller source. Souce vill min bästa kompis va med på så det skulle va nicet om du va med på det. Men jag är inte med på 1.6 har inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Vi kör klockan 17:00 båda dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Okej ni kommer med! Men Miyer ska du spela cs 1.6 eller source. Souce vill min bästa kompis va med på så det skulle va nicet om du va med på det. Men jag är inte med på 1.6 har inte det. Miyer har source (han är min brorsa heh...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ja. Han sa det. Lägger till honom och min bästa kompis. Vem skapar servern igentligen? Jag vill inte dra minne på min nya dator för att få source deceted server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag spelade lite source med Vitdom för nån dag sedan och han bad mig att testa hans server "Fuska.se spelkväll", så jag tror han fixar det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg