KuroKaktus Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ska fråga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Okej ni kommer med! Men Miyer ska du spela cs 1.6 eller source. Souce vill min bästa kompis va med på så det skulle va nicet om du va med på det. Men jag är inte med på 1.6 har inte det. Counter-strike:Source hm... btw borde man inte lägga alla på friendlist så man kan spela tillsammans...? Min är filipginstrom om nån vill adda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag kan vara med på Source kvällen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Lässen Jacquot. Vi är fullt. Adda min steam: bergqvist9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Servern är nu förberedd för att köras igång 17:00. Börjar skicka ut lösenord och ip till de som ska spela Counter-Strike:Source klockan 15:00. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Vadå fullt? Jag vill också vara med! Source p18 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag hade redan skickat informationen till han som ska fixa servern. Men ni får va med på 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 SÅ ***** KUL DET VA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Ja, tills Kuddie förstörde allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Kan vi inte ha det nån gång till? Om ni undrar vf jag kom inte idag så funakr inte min css ska förskar fixa det så snabbt så möjligt!. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Ja det kan vi =D Men det var kul när man åkte fårt men sen hade ju alla 996 ping så det lagga skit. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag fick förhinder så kunde inte komma. Hoppas att vi fixar en till spelkväll. Vad menar ni med att kuddie förstörde? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg