TiredRacoon Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 halvår sen kanske. Kompis har den, jag gillar den inte, håller mig vid iPhone. Usch, hatar iPhone. Den är tråkig på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 när kom moblien ut? Vill inte betala 5000 kr för 3 år gammal.... Snackade om min mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 tycker det känns onödigt med 5000kr för en mobil, för ca 1500 får du en telefon med bra funktioner, bluetooth, mp3, kamera, radio... behövs inte så mycket flera onödiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 halvår sen kanske. Kompis har den, jag gillar den inte, håller mig vid iPhone. Usch, hatar iPhone. Den är tråkig på nåt sätt. Den e trevligt :< körde med ipod touch innan, älskade den. Min telefon var ju typ sönder 100%, så varför inte?^^ on topic; har du provat den själv? typ i nån butik eller så? om inte, gör det innan du bestämmer dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 LG KS360 kostar ca 1600kr. Den har tangentbord, touchscreen och en massa "fancy" funktioner. Dyrt betyder inte alltid bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 köp den om du behöver den, annars så köp en billigare. Man ska köpa saker efter funktioner, och inte efter hur cool den är Jag köpte min n95 när den kom ut på marknaden och då kostade den väll omkring 6800 (dock så drar jag av moms.) och jag har aldrig ångrat det köpet för jag ansåg att det var enda valet för mej, annars hade jag blivit tvungen att köpa en ny mobil, en ny mp3 spelare och en digitalkamera och då hade jag ändå varit uppe i samma prisklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.