DenSmarte Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 du jag tror jag inte ska lyssna på vad dom skriver där för den är uppdaterad 2005-.- Om du nu kan läsa har de ingen telefonsupport och det kan bli jävligt jobbigt som du säkert läst ser du i botten ett problem han hade och jag betvivlar att det bara idiotisk för det kan hända igen, men vill du göra ett misstag gör det. Jag skiter från och med nu i det här valet du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Du jag har en släkting som är nöjd med det han har 2 domäner hos dom en registrerad i år och en från 2004. Och han är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) Web10.se verkar vara bra. Om jag ska köpa något så blir det nog det!Fall jag får säga vad jag tycker så har dom dålig support! EDIT:Jag har köpt www.coczo.se hos one.com nu väntar på att den ska bli aktiverad! Redigerat 25 December 2008 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Beror ju helt på hur mkt plats du behöver .. Vad e det för sida du ska ha igentligen ? Jaja Hjälper dig gärna .. Kontakta mig via PM ( Btw Har för mig att typ wa-data.se brukar Göra lite annonser här på fuska ... har för mig 128 kr för .se och 96 för .com .net .info .org .biz Men e inte säker hur mkt plats ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ett community med spel forum och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Är du klar med sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 nej inte än pgr av att våran skrivare var sönder annars hade den kommit på onsdag nu kommer den på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 nej inte än pgr av att våran skrivare var sönder annars hade den kommit på onsdag nu kommer den på fredag.Öhhh, Vad har skrivaren med sidan att göra? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Vi skulle skriva ut ett papper som skulle skrivas på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Skickar du pengarna via brev? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.