litetill Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hej! jag har fått ett problem jag har råkat döda Uxie ( en av de tre pokemonen vid de tre sjöarna) och undrar om jag kan göra något för att få den att leva igen . svara så fort som möjligt snälla :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Tyvärr går det inte om du har sparat efter att du besegrade Uxie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Tyvärr går det inte om du har sparat efter att du besegrade Uxie.ok :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Kan du använda Wi-Fi om du kan de så kan du få en Uixe av mig har två. Fick en av min kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag brukar alltid spara innan jag möter någon legendarisk, så jag kan starta om om jag råkar döda den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 offtopic:det gör jag okså :D ontopic:annars kan du byta med GTS. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag brukar alltid spara innan jag möter någon legendarisk, så jag kan starta om om jag råkar döda den...klart man gör, det är ju nummer ett man lär sig när man spelar pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg