Karamba Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag spelar på Stormscale EU, kom till ~2k rating som mage. Spelar nu rogue på Stormscale. Skicka ett pm till Licali när du kommer dit :) Lite info om stormscale: Bästa PvPguild: ZOMBIES (Horde) Bästa PvEguild: Glamour (Alliance) Några bra spelare: Horde Acrono Boozt Noone Lecken Ánother Forteh Chrillie Azox Tuskatappaja Prozack Alliance Athenelól Sonny Krumy Cherez Hydra Beasteh Städerskan Davetheone Kadis & Zom är ju f*n bättre :u Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Totalt omöjligt att hitta guild o arenateam. Btw: Pine, dog itne Sonny i en bilolycka eller nått :/? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Det råkar vara världens bästa PvP guild, tror inte vem-som-helst kommer in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Sorry p0wwA men du kommer inte in, en elite pvp guild tar inte in 12 åringar. Hur hög rating hade du i s1-s4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Körde itne PvP då,,, bara BG, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Körde itne PvP då,,, bara BG,Vilket betyder att du inte har någon som helst aning om arena, eller iaf bra arena. Varför skulle de ta med dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Körde itne PvP då,,, bara BG,Där har vi problemet, på stormscale är guild leaders väldigt kräsna, bara att vänja sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Sorry p0wwA men du kommer inte in, en elite pvp guild tar inte in 12 åringar. Hur hög rating hade du i s1-s4? Uhm. Bara man är mogen så ska det gå bra, kom in i en seriös raiding guild även om jag angedde min rätta ålder. Om dom inte invitar än för att man är för ung etc. så är dom idioter, det ska bestämmas på personlighet, beteende och mogenhet, inte ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Sorry p0wwA men du kommer inte in, en elite pvp guild tar inte in 12 åringar. Hur hög rating hade du i s1-s4? Uhm. Bara man är mogen så ska det gå bra, kom in i en seriös raiding guild även om jag angedde min rätta ålder. Om dom inte invitar än för att man är för ung etc. så är dom idioter, det ska bestämmas på personlighet, beteende och mogenhet, inte ålder. Inte en chans, PvP fungerar inte så, här är det ha bra gear, bra ratings, var bra eller stick. Så lätt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Sorry p0wwA men du kommer inte in, en elite pvp guild tar inte in 12 åringar. Hur hög rating hade du i s1-s4? Uhm. Bara man är mogen så ska det gå bra, kom in i en seriös raiding guild även om jag angedde min rätta ålder. Om dom inte invitar än för att man är för ung etc. så är dom idioter, det ska bestämmas på personlighet, beteende och mogenhet, inte ålder. Inte en chans, PvP fungerar inte så, här är det ha bra gear, bra ratings, var bra eller stick. Så lätt är det. EDIT Redigerat 30 December 2008 av Median Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Lirar nu i Stormscale. Name: Slaxerz, försöker joina Zombies, men ingen svara :/ Inte på forumet heller. Har addat Licali nu :) Sorry p0wwA men du kommer inte in, en elite pvp guild tar inte in 12 åringar. Hur hög rating hade du i s1-s4? Uhm. Bara man är mogen så ska det gå bra, kom in i en seriös raiding guild även om jag angedde min rätta ålder. Om dom inte invitar än för att man är för ung etc. så är dom idioter, det ska bestämmas på personlighet, beteende och mogenhet, inte ålder. En 13 åring som går till skolan varje dag har inte tid för progress raids. Och inte en chans att en 12-åring som aldrig kört arena kommer in i världens bästa pvp guild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg