zkAro Skrivet 21 December 2008 Rapport Skrivet 21 December 2008 Tjena där! Har tänkt att skaffa ett bra addon från en bra sida (med bra sida menar jag ingen virussida etc.). Har hört att många laddar ner från curse.com eller nåt. Jag tror att det finns något bra som typ onebag, Questhelper och X-Perl unitframes och sånt där från curse.com men jag vet inte om det är säkert att ladda ner därifrån, det ser ju inte ut som en virussida men ändå. Och sen en annan sak: jag vill inte ha en sån där störig pil som pekar där questet ska lämnas in som sitter ovanför gubbens huvud eller något. Ja, så jag bara undrar ifall det finns något bra addon och om det är virusfritt från curse... :D
Red_fox2 Skrivet 21 December 2008 Rapport Skrivet 21 December 2008 fel att bara ladda ner att antivirusprogram och testa virussöka filerna? Jag har alltid använt den sidan och har aldrig fått virus därifrån, men dock så påstår min kompis att han fick en keylogger från atlas loot därifrån
zkAro Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Skrivet 21 December 2008 fel att bara ladda ner att antivirusprogram och testa virussöka filerna? Jag har alltid använt den sidan och har aldrig fått virus därifrån, men dock så påstår min kompis att han fick en keylogger från atlas loot därifrån Så, ladda ner filerna och söka igenom dom? PS har världens dåligaste virusskydd
Gäst Mîhker Skrivet 21 December 2008 Rapport Skrivet 21 December 2008 Curse.com är inte någon "virussida" men jag brukar hålla mig borta från de nyaste addonen ("new imba raid addon package" etc) Kolla bara addonets comments.
Rekommendera inlägg