360Xbox Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Kunde inte låta bli att posta... En polis kör ganska fort på vägen, han hann inte se sej för :( http://www.break.com/index/cop-car-vs-deer...ning-gross.html (JAG VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) Redigerat 21 December 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Riktigt mysigt måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Han bara kör och sen plötsligt "exploderar" en hjort mot fönstret o.O Han måste ha blivit lite chockad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Rådjuret var självmords-benäget. Och wtf? (JAG VARVAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) Redigerat 21 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Lol blev ganska skrämd... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Rådjuret var självmords-benäget. Och wtf? (JAG VARVAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) jag råkade skriva fel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Tyckte inte det var särskilt farligt. Redigerat 22 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Rådjuret var självmords-benäget. Och wtf? (JAG VARVAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) HAHA! :D lmao. Varför postar man sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 En vanlig olycka. ''/ En vanlig polis körde för fort och han inte se sig för? Hur ska han kunna göra det? Ni kanske inte la märke till att han hade blåljusen på så han var antagligen efter en bil eller på väg till ett brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Rådjuret var självmords-benäget. Och wtf? (JAG VARVAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) HAHA! :D lmao. Varför postar man sånt här? Det var inte jag som skrev... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Rådjuret var självmords-benäget. Och wtf? (JAG VARVAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) HAHA! :D lmao. Varför postar man sånt här? Det var inte jag som skrev... :/ Vem var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Rådjuret var självmords-benäget. Och wtf? (JAG VARVAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE) HAHA! :D lmao. Varför postar man sånt här? Det var inte jag som skrev... :/ Vem var det då? Kompis, såg inte när han skrev det... :/ [END OF OFFTOPIC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.