Musten Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Nu är det så att jag köpte Fallout 3 för ett par dagar sedan. Jag har spelat och det har funkat bra, men ibland så poppar det upp en liten ruta uppe i det högra hörnet som blinkar till och sedan försvinner. Den dyker upp typ 1 gång i minuten och är ganska störande. Någon som har en aning om vad det kan vara och hur man fixar det? Screenshot: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Nu är det så att jag köpte Fallout 3 för ett par dagar sedan. Jag har spelat och det har funkat bra, men ibland så poppar det upp en liten ruta uppe i det högra hörnet som blinkar till och sedan försvinner. Den dyker upp typ 1 gång i minuten och är ganska störande. Någon som har en aning om vad det kan vara och hur man fixar det? Screenshot: Samma skit för mig. Bytte till Wide Screen 10 och då slutade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Nu är det så att jag köpte Fallout 3 för ett par dagar sedan. Jag har spelat och det har funkat bra, men ibland så poppar det upp en liten ruta uppe i det högra hörnet som blinkar till och sedan försvinner. Den dyker upp typ 1 gång i minuten och är ganska störande. Någon som har en aning om vad det kan vara och hur man fixar det? Screenshot: Samma skit för mig. Bytte till Wide Screen 10 och då slutade det. Menar du 16:10? För jag har också det. Alltså 1280x800 [Letterbox]. Vad menar med letterbox anyway?Aja, bytte till 1680x1050, som inte är letterbox. Hoppas det försvinner nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Nu är det så att jag köpte Fallout 3 för ett par dagar sedan. Jag har spelat och det har funkat bra, men ibland så poppar det upp en liten ruta uppe i det högra hörnet som blinkar till och sedan försvinner. Den dyker upp typ 1 gång i minuten och är ganska störande. Någon som har en aning om vad det kan vara och hur man fixar det? Screenshot: Samma skit för mig. Bytte till Wide Screen 10 och då slutade det. Menar du 16:10? För jag har också det. Alltså 1280x800 [Letterbox]. Vad menar med letterbox anyway?Aja, bytte till 1680x1050, som inte är letterbox. Hoppas det försvinner nu :P Letterbox= Det är typ svart avskärning uppe och nere, som på biofilmer. Och ja, jag menade 16:10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.