eeewwhh Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Hej, vad tycker ni om den svenske gitarristen Yngwie Malmsteen? http://sv.wikipedia.org/wiki/Yngwie_Malmsteen Är han sveriges största gitarrist och hur bra är han egentligen enligt er? http://www.youtube.com/watch?v=butSehypDUA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 äcklig gubbe med för stort självförtroende och för långt hår. schaffer är bättre imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 säkert duktig, övat mycket, bra sound. kan dock inte ta han på allvar, varken hans låtar eller utseende. sugig inriktning han valt, och så är han djävulskt tråkig och kaxig. skulle säkert tyckte bättre om han om han spelade jazz eller nått fetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Han äger på att spela gitarr, men inte riktigt min smak :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Han äger på att spela gitarr, men inte riktigt min smak :PJag håller med dig, han är duktig men spelar inte min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) äcklig gubbe med för stort självförtroende och för långt hår. schaffer är bättre imo Schaffer <3 Malmsteen är överskattad. Redigerat 23 December 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Schaffer <3 Malmsteen är överskattad. Överskattad är han inte. Han är en av de bästa i världen. Fast jag tycker inte om hans personlighet riktigt, och inte hans spelstil heller. Blackmore!!! Long live Rock N' Roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Ful killle, fult hår, fult namn, gillar inte sättet han spelar på typ. Eller nåt. w/e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 <orgasm> Far Beyond The Sun - Yngwie Malmsteen <3 </orgasm> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Janne Schaffer <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Nä, Malmsteen är inget vidare. Visst, han är duktig på det han gör (gitarrspelande, ofc). Men han skapar ingen bra musik direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.