Gäst ihabba123 Skrivet 22 December 2008 Rapport Skrivet 22 December 2008 En kille kommenterade min video på youtube han skrev: realease date??? and tag it better u will get a million views easy wit this one :) Jag ville gärna ha mer views och subscribers, men fattade tyvär inte texten. hjälp??? Min engelska suger rätt mycket. Youtube videon: http://se.youtube.com/watch?v=lxjRBXPKTio Citera
TheGreatest Skrivet 22 December 2008 Rapport Skrivet 22 December 2008 Taggar: Skate Det är din tag. Söker man på Skate så kommer din video att visas. Så...lägg fler tags som typ new game, EA och skådespelarna i filmen och liknande :P. lol...lite svårt att förklara :P. Han undrade också när spelet släpps. Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 23 December 2008 Rapport Skrivet 23 December 2008 Ok tackar, menar du att jag ska lägga upp tags på alla min videos eller? Och juste, rata 5 stjärnor och subscriba :D Citera
TheGreatest Skrivet 23 December 2008 Rapport Skrivet 23 December 2008 Det kan du göra fast överdriv inte med dem lol. Citera
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Och juste, rata 5 stjärnor och subscriba :D Varför fattar ingen meningen av att subscriba? <_< Subscriba är när man vill veta när nån snubbe man tycker gör coola videos släpper en ny film. Inte för att nån säger åt en att subscriba. Redigerat 23 December 2008 av Payback Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.