Hoppa till innehåll

Garkan @ Postal & Spamungar @ Postal


Gäst Aldrig

Rekommendera inlägg

Vet inte varför den förra togs bort men nu har en ny film gjorts.

Laddar upp båda och ni väljer själv att kolla, ingen tvingar er till nåt så var inte nån j*vla pussy och anmäl.

 

Garkan torterar katt:

 

Spamungar @ gayklubb:

 

 

Återigen, inte jag som gjort dem och jag laddar inte upp på skaparens begäran!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

omggg½!!!11111 annmeler!1.....!

 

Neh, jk. Men gissar på att dom blir borttagna för att nån moderator kommer och tycker det är elakt...

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur sjuka får man vara att göra en sån där film?

Och föresten varför la du upp det på fuska?

Det var det dummaste.

Sluta klaga så j*vla mycket Linus, du är fanimig dummare.

Varför jag la upp filmerna på fuska? Jo för att det handlar om medlemmar på fuska dumhuvud. Hoppas han som gjort dem gör en om dig också.

 

Lol??? du borde varnat om det första filmen,blev f*n äcklad.
Observera: "ni väljer själv att kolla, ingen tvingar er till nåt så var inte nån j*vla pussy och anmäl."

 

Du valde själv att kolla, ditt ansvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni är mycket väl medvetna att det här är ett brott under svenska brottsbalken?

Har sett i tidningen ett flertal personer som har fått prick i registret alternativt fått betala en stor summa pengar i skadestånd för att folk skrivit "bög" samt gått på personen ett flertal andra gånger på bl.a. facebook. Och tro inte att fuska eller youtube är någon skillnad.

 

Jag kan nu själv skicka ett mail till eran ISP om att ni bryter mot deras netikett de har. Och på så vis kan ni bli av med internet helt och hållet. Och jag tror inte era föräldrar skulle tycka om det för ni håller på och gör massa med omogna filmer dör ni kallar folk för gay, och allmänt mobbar dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...