SoulOfDeath Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 När man löser mysteriet med Ruins of Alph, är det samma på alla spelen? Jag skulle vilja ha hjälp med att klara alla bilderna. Det där med stenplattorna alltså... Och en sak till: Vad är en Unown bra för och vilka attacker kan dem lära sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 unown är iinte bra och lär sig bara hidden power så vitt jag vet. stenplattorna föreställer Aerodactyl, Kabotu, ho-oh och någon mer, antagligen omanyte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 jag har bara klarat två pussel hur kommer man till de andra? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Dom är inga bra pokemon och jag tycker inte du ska levla dom eller ens ha dom i teamet , waste of pokeballs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Om man har alla Uknowns från A-Z så får man något av Oak tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Om man har alla Uknowns från A-Z så får man något av Oak tror jag.Nej, det får man väl inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Nåt får man av nån iaf. Det är jag 99% säker på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Om man har alla Uknowns från A-Z så får man något av Oak tror jag.Nej, det får man väl inte? Det är iaf prestige. Angående var pusslen finns så har jag för mig att ett finns nära ruins of alph, och tror att två (i alla fall ett) finns söder om blackhorn town (staden med åttonde gymmet). De andra pusslerna kommer jag inte ihåg, men leta i grottor, finns många nya vägar att gå i gamla grottor när du har strenght och surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Jag har fångat unown "D" och satt in honom på Day-care man (heter han så), och den är på level 19 och med han skadar man ganska bra mot lv 10, men pp av attacken är ju 15... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Jag har fångat unown "D" och satt in honom på Day-care man (heter han så), och den är på level 19 och med han skadar man ganska bra mot lv 10, men pp av attacken är ju 15...Sluta riva upp 2 år gamla trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg