Vega Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Tjenare! Alla vi som har det nya xbox experience har ju fått göra avatarer. Så nu tänkte jag ta reda på om ni försökt göra en gubbe som är så lik er som möjligt, eller bara en låtsasgubbe. Kör igång. Jag själv har 3 olika outfits, en som är lik mig, en som är halv lik mig och en som inte är lik alls! Redigerat 23 December 2008 av Mixx0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Min avatar liknar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Min avatar liknar mig.Min med... Eller så länge jag orkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Palla göra en som liknar sig själv. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag gjorde min ganska lik mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Varför?Inge kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Jo, min liknar mig. Typ. Dock inte vad gäller kläderna. Redigerat 26 December 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Varför?Inge kul. Jo klart det är kul. Jag vill inte toka för mycket på min karaktär, tycker den blir opersonlig och allmänt töntig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Varför? Inge kul. Jo klart det är kul. Jag vill inte toka för mycket på min karaktär, tycker den blir opersonlig och allmänt töntig då. Då tycker vi helt olika. ;) Redigerat 26 December 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Varför? Inge kul. Jo klart det är kul. Jag vill inte toka för mycket på min karaktär, tycker den blir opersonlig och allmänt töntig då. Då tycker vi helt olika. ;) håller med trips där. om det är en som ser jätte seriös ut tycker jag det är fult. jag bara häde allt på vitt. spela roll hur den ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Min ser ut som en albino gandalf, pallar inte fixa den. Jag tycker detta med avatarer är lite wanna-be Wii... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.