MaryJane Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Hej, nu efter jul ska ja köpa en ny gaming mus. Men ja har svårt att välja. Ska antingen köpa razer deathadder eller steelseries laser ikari. Har prövat båda mössen, båda är väldigt sköna. Men vilken tycker ni är bäst? eller tror? razer deathadder ligger runt 447 - 640 kr och ikari laser 449 - 907 kr Enligt pricerunner.se razer Deathadder (brutalcs för och nackdelar) Fördelar: +Bra prestanda +Bra och lättanvänd programvara +Mycket god ergonomi +Häftigt utseende Nackdelar: -Saknar en dpi knapp -Knapparna för tummen lite för tröga Steelseries laser ikari (sweclockers för och nackdelar) Fördelar: Skönt handgrepp Idealisk vikt Perfekt skrollhjul Bra känslighetsbytarfunktion Enkel programvara Nackdelar: Något högt pris Redigerat 23 December 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Mx518, den oslagbara musen i alla kategorier^^ kostar typ 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Mx518, den oslagbara musen i alla kategorier^^ kostar typ 400 Men jag har ju redan en mx518 fast den är skit sleten. Men ja vill verkligen ha en av dessa jag skrev upp. ikari leder med 2-0 mot deathadder. (enligt 2av mina kompisar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Kolla även deras andra funktioner, som t.ex om man kan ändra vikten på musen, kanske finns några extra användbara knappar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Tycker båda är nästan lika dana. 4 av mina vänner hade tagit ikari och en hade tagit deathadder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Om båda har typ samma funktioner, så tar du den som är skönast. Om båda är lika sköna, så tar du den billigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Om båda har typ samma funktioner, så tar du den som är skönast. Om båda är lika sköna, så tar du den billigaste. Har du rätt i. Får kolla det efter jul när de är mellan dags rea :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Mx518, den oslagbara musen i alla kategorier^^ kostar typ 400 Men jag har ju redan en mx518 fast den är skit sleten. Gör som jag, köp en ny! ok ska inte posta mer i denna tråd, förstår att du vill ha nån av dom 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Mx518, den oslagbara musen i alla kategorier^^ kostar typ 400 Men jag har ju redan en mx518 fast den är skit sleten. Gör som jag, köp en ny! ok ska inte posta mer i denna tråd, förstår att du vill ha nån av dom 2 lugnt. Blir nog en ikari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Annars tycker jag att Logitech G5 är ett mycket bättre val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Ta den som du tycker att är skönast och har bäst funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 http://www.sweclockers.com/articles_show.p...6023&page=5 http://www.sk-gaming.com/forum/2/1911914-I...r_vs_Deathadder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.