Zuakje Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Är ni inte redan medlemmar på Pimpland.se, så bli det nu. Gör mig en stor känst och bli medlemmar på http://www.fuska.se/forum Så skulle jag vara tacksamma, eftersom jag här får lite extra på spelet =) Redigerat 24 December 2008 av Draghon REF-länk//Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 han reggade sig för att skriva sin reff länk-.- Det är säkert en p11.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Orka registrera sig bara för att reffa sig själv för ett skit spel.. -.- Edit: Någon moderator borde tabort länken + låsa tråden för gott! Redigerat 24 December 2008 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Hur svårt är det att inte skriva ett inlägg och anmäla istället? Seriöst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg