Gäst rsps Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Nu så har jag bestämt mig jag ska inte köpa RB (för er som har läst min RB tråd så fattar ni) men jag tänkte att jag kanske skulle köpa GH:WT vad tycker ni? :gitarr: :kung: :cool: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Jag tycker verkligen att du ska köpa det!! Det är enligt mig det bästa spelet som fins :D Borde inte tråden ligga i musikspels forumet ? Redigerat 24 December 2008 av joelb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Så klart du ska köpa det. Det är jätte-roligt. Du kan spela gittar, bas, trummor och och sjunga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Har köpt det nu men gittareen gick sönder efter 2låtar och den röda trumman gick av bokstavligen efter 2dagar så trummorna är sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Har köpt det nu men gittareen gick sönder efter 2låtar och den röda trumman gick av bokstavligen efter 2dagar så trummorna är sämst Eller så slår du för hårt, biffen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Köp det inte, det sämsta GH hitills. Guitar Hero 3 är bokstavligt talat 10 gånger roligare och bättre gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Och dansband och sånt skit ;D sämsta spelet ever. Ont: Varför köpte du inte RB? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Och dansband och sånt skit ;D sämsta spelet ever. Ont: Varför köpte du inte RB? Njaaa, tror nog att alla ponnyspel är en aning värre.. World Tour är rätt bra faktiskt, har några skitbra låtar, men det är dom svårare + några enkla, resten är ju liksom äkta; WTF ÄR DET HÄR?! Typ som nån aslång låt..tror den hette Schism eller Tool..hur lång som helst med aslite noter i slutet på nån konstig arena... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Haha efter att jag hade spelat kanske 7 låtar på GHWT hos min kompis sa jag något i stil med "Haha, borde inte sweet home alabama finnas också?" Bara som ett skämt, men kompisen låste upp låten nästa dag han trodde han skulle dö. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 ghwt är ett bra spel men oftast när man köper det är något trasigt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg