Dezen Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag tycker det är många bra låtar på det, är lite sugen att köpa det. Dock så har jag bara gitarr och är inte väldigt sugen på trummor etc så jag vet inte om det är lönt. Vill ha låtarna men inte trummorna, frågan är om det e lönt x) *Mitt inlägg var ett onödigt instick utan egentlig mening, fast ni kan gärna säga om ni tycker det e lönt :P* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Köp det om du nu vill ha det DEZEN :'D För, du behöver inte köpa trummor och sånt..för det går att spela gitarr bara ju ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Köp det om du nu vill ha det DEZEN :'D För, du behöver inte köpa trummor och sånt..för det går att spela gitarr bara ju ;> Jo, men orkar man lägga ut pengar på bara spelet för att bara spela gitarr. Besluts ångest ftw xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 HAHAHA :_ Klockrent scenario, "Dezen-syndromet" Eller något.. Men vaffaen, du vill ha det , men ändå inte för du vill inte köpa det bara för att spela gitarr eftersom du inte e sugen på de andra instrumenten..HAHAHA Köp Rock Band dårå :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Rockband håller i alla fall B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Haha efter att jag hade spelat kanske 7 låtar på GHWT hos min kompis sa jag något i stil med "Haha, borde inte sweet home alabama finnas också?" Bara som ett skämt, men kompisen låste upp låten nästa dag han trodde han skulle dö. =Psweet home alabama är ju en rock klassiker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Och dansband och sånt skit ;D sämsta spelet ever. Ont: Varför köpte du inte RB? Gillade inte låtlistan:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Köp det inte, det sämsta GH hitills. Guitar Hero 3 är bokstavligt talat 10 gånger roligare och bättre gjort.nja håller nog inte med dig där:P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Och dansband och sånt skit ;D sämsta spelet ever. Ont: Varför köpte du inte RB? Dansband country? skulle nog inte kalla crazy train, mr. crowley, scream im fire och freak on a leash ärcountry elr dansband;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Köp det inte, det sämsta GH hitills. Guitar Hero 3 är bokstavligt talat 10 gånger roligare och bättre gjort.Håller med, Guitar Hero 3 är bra mkt bättre, köp det istället skulle jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Och dansband och sånt skit ;D sämsta spelet ever. Ont: Varför köpte du inte RB? Dansband country? skulle nog inte kalla crazy train, mr. crowley, scream im fire och freak on a leash ärcountry elr dansband;) Nej, men nu valde du ut speciella rocklåtar din pajas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Har både RB och GH WT, det är helt två olika mustilar. Om du vill ha lite mer gammal Rock så ska du klart välja RB. GH WT är lite mer "nya" låtar. + Country Och dansband och sånt skit ;D sämsta spelet ever. Ont: Varför köpte du inte RB? Dansband country? skulle nog inte kalla crazy train, mr. crowley, scream im fire och freak on a leash ärcountry elr dansband;) Nej, men nu valde du ut speciella rocklåtar din pajas. Whatever... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg