Superharry05 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jag är sugen på att testa en bra woodcutting bot. vet nån en bra? Sen undrar jag hur boten gör när man inte är inne. Ex woodcutting. Vet den vilke träd som den ska hugga eller nåste man programera in det? Du får välja vilka träd och så hittar han dom och choppar :D Ok tack. Funkar boten, eller har det kommi nån ny uppdatering? Vad heter boten och var hittar jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Behöver hjälp. Jag laddar ner den från rsbot.org, extractar, trycker på "compile" men den funkar inte, det låter typ error ljud. Jag har jdk så dt är inte det som kan vara felet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Ladda ner den igen. Men DENNA RSBOT VERSION ÄR BUGGAD. Det trycker fel på inventory. Många säger det i forumet så jag vet inte om detta är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg