Hoppa till innehåll

Bot/banker/anti-ban/anti-random.


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

hm okej då vet jag kanske felet vänta lite

 

Har du compilat all ? Om inte prova att göra det. Brukar vara felet men om det inte är felet får jag göra om en sak i scriptet.

 

EDIT: prova också att se i Ruski mappen när du startar run script. Asså Run Script -> Ruski ( Mappen ) -> RuskisFighter.

 

Sen startar du RuskisFighter sen fyller du in där vad du vill döda om du har mat och så.

 

( Du måste kunna lite Engelska )

 

// Denis

Redigerat av Denisb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BTW, jag och Qauters har nullroutat ddos-attacken nu. Runt 4k bottar bannade, och webbsidan är stabil igen :) Jag lade även till en sektion för svenskar/skandinavier på forumet.

 

För övrigt så flyttar jag webbsidan till en ny host i början av nästa månad, dedikerad server med 4gb ram, quad core xeon och 250gbx2 raid 1-diskar. Det borde försäkra att sidan aldrig någonsin kommer gå ner igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BTW, jag och Qauters har nullroutat ddos-attacken nu. Runt 4k bottar bannade, och webbsidan är stabil igen :) Jag lade även till en sektion för svenskar/skandinavier på forumet.

 

För övrigt så flyttar jag webbsidan till en ny host i början av nästa månad, dedikerad server med 4gb ram, quad core xeon och 250gbx2 raid 1-diskar. Det borde försäkra att sidan aldrig någonsin kommer gå ner igen :)

<3 du er the sk't.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...