cowen107 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 - EDIT. öhh var e länken?? hallå snälla vill ha svar beföver en range bot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Ni kommer få vänta längre nu. Om 7 minuter så görs det en ny update... Igen. =/ Måste vara den femte eller sjätte denna vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 f*n asså ny update igen! Skit dom måste ha mycket att göra för att förstöra för oss ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Ni kommer få vänta längre nu. Om 7 minuter så görs det en ny update... Igen. =/ Måste vara den femte eller sjätte denna vecka. Men nu får dom f*n ta och ge sig. börja bli lite över drivet att updatera varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 - EDIT. öhh var e länken?? hallå snälla vill ha svar beföver en range bot Om du hade tittat 3 inlägg nedanför så: Hej alla små barn! Jag har hittat ett Rsbot. - Den bankar - Anti-ban ( Tar pauser ) - Anti-random. - Om du loggas in, loggar den in dej igen automatiskt. Finns botter till alla SKILLERS incl. Combat i den [i filen], om du vill ha den skicka bara ett PM till mej. Om du tänker skriva; "Runescape är inte ens roligt med bot", eller något sådant, skriv inte ens. Filen är virus fri, jag har scannat igenom den. Du behöver WinRar och java enviroment JDK kit för att använda detta. - Pain. Edit: Www.rsbot.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Det hade varit lättare för er att få botten om ni faktiskt reggar er på sidan. Exakt vad jag sade men alla hoppa på mig och flame mig... Det beror ju på hur man säger saker också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Bump eller inte, watever har en fråga om rsbot. Finns det nya versioner eller är rsbot helt dött? Jag såg att du hade tagit bort allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 gå in på www.rsbot.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 www.code.google.com/p/rsbotsvn ^ direct download guise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Bump eller inte, watever har en fråga om rsbot. Finns det nya versioner eller är rsbot helt dött? Jag såg att du hade tagit bort allt. Nej dom uppdaterar hela tiden. Gå in på rsbot.org och ladda ner nya versionen som Arako sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jag är sugen på att testa en bra woodcutting bot. vet nån en bra? Sen undrar jag hur boten gör när man inte är inne. Ex woodcutting. Vet den vilke träd som den ska hugga eller nåste man programera in det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jag är sugen på att testa en bra woodcutting bot. vet nån en bra? Sen undrar jag hur boten gör när man inte är inne. Ex woodcutting. Vet den vilke träd som den ska hugga eller nåste man programera in det? Du får välja vilka träd och så hittar han dom och choppar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg