Friday Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Nån som har lyckats få tag på en julkapp ifrån dustin? Har lyckats skaffa gratis till alla familjemedlemmarna (; För er som inte vet gå in på www.dustinhome.se, klicka på julklappssidan till höger. Registrera dig. För att få en juklapp måste man uppdatera sidan tills det kommer en röd "blomma" där det står att man ska hämta sin julklapp. Ett tips, varje julklapp kanske kommer var femte minut. T.ex. 14:15 eller 14:20. Inte 14:23 o.s.v. Annat tips: 1.Ladda ner autoklick 2.Ladda ner autorefresh addon till din webbläsare 3. Sätt refresh inställningen till 1 sek 4. Flytta musen till där blomman kommer att vara (fråga mig) och sätt autoklick på 3 klick per sekund. 5. Umgås med din familj medans datorn automatiskt gör jobbet! http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_12_2008/post-80478-1230144797.jpg OBS, de delar bara ut klappar till 23:00. Redigerat 24 December 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Hmm, någon aning om vad det är för slags julklapp? Är det ett hårt paket =D? Redigerat 24 December 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Hmm, någon aning om vad det är för slags julklapp? Är det ett hårt paket =D? För det mesta (; Man kan vinna plasma Tv's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Gif ny tv :( Eller nytt tangentbord! =D Lovar att det blir någon 25:- check vid nästa köp eller nåt <.< Redigerat 24 December 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Då var det slut.... Synd att jag inte hann fixa något :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 f*n att ja är sen då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Dustin brukar va vänliga då det handlar om julen, förra året var det också så att man fick julklappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Nå, vad fick ni som "vann"? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Ja, jag fick tag på mitt Playstation 3 från Dustin Home. Det var väldigt billigt, i jämförelse med de andra större affärerna. Playstation:et kostade 3990 :-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Nå, vad fick ni som "vann"? :)Jo dom kommer ju inte förräns en vecka så vi får se (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Jag fick en http://www.dustinhome.se/pd_5010199012.aspx Morsan och syrran visste inte att jag fått den, så jag anslöt den till våran tv i vardagsrummet. Sen gick jag ut o satte mig och knappade runt lite kanaler och stängde av tv'n lite då och då. Snacka om att dom blev förvånade när de själva höll i den riktiga kontrollen :D Den funkar t.o.m på min 16" stora TV från 80-talet ;D Redigerat 2 Januari 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 :o Sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.