zkAro Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Tjena där! Till och börja med önskar jag alla en god jul :) nu har jag fått WoW The Burning Crusade men något cpigt händer när jag satt i cd-skivan, det kommer upp en launcher eller vad man nu ska säga och längst upp står det "Play The Burning Crusade" men jag har ju inte ens det installerat, och det finns inget alternativ som är Install The Burning Crusade heller! Eller kanske ska man bara upgrade account och inte behöva installera? Och PS.. En kompis har TBC och han har spelat på sitt TBC account på vår dator så kanske man inte behöver installera TBC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Man måste ju installera det först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Har du ens testat att klicka på play? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Tjena där! Till och börja med önskar jag alla en god jul :) nu har jag fått WoW The Burning Crusade men något cpigt händer när jag satt i cd-skivan, det kommer upp en launcher eller vad man nu ska säga och längst upp står det "Play The Burning Crusade" men jag har ju inte ens det installerat, och det finns inget alternativ som är Install The Burning Crusade heller! Eller kanske ska man bara upgrade account och inte behöva installera? Och PS.. En kompis har TBC och han har spelat på sitt TBC account på vår dator så kanske man inte behöver installera TBC? Om han kan spela tbc på din data har du redan tbc tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 du kanske har laddat ner 10 dagar gratis tbc, då har du installerat tbc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg