WASD Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Skaffat ny dator men när jag laddar ner senaste versionen av Flash Player så står det bara "Disken är full, frigör minst 5000kb för att kunna fortsätta installationen", men jag har 440,000,000kb ledigt, jag är administratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Kör du med IE eller Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) FF såklart, jag har aldrig startat IE på denna nya datorn och tänker aldrig göra det :) Redigerat 25 December 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) Jag laddade ner Flash Player till IE från deras hemsida och då funkade det att installera.. har däremot inte kollat om det funkar i IE Edit: fick det att funka efter att ha provat massa olika grejer, vet inte riktigt vilket av dom som fixade det, tror jag hade detta felet: http://bugs.adobe.com/jira/browse/FP-907 eftersom min hårdisk heter H:\ Redigerat 25 December 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 FF såklart, jag har aldrig startat IE på denna nya datorn och tänker aldrig göra det :)hur fick du ner ff då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 FF såklart, jag har aldrig startat IE på denna nya datorn och tänker aldrig göra det :)hur fick du ner ff då? överförde med USB^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.