PussyCat Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Tjena allihopa. Nu är det såhär att mitt FF dampar. Efter ca 20 sekunder så blir statusen för rutan "svarar inte" detta händer varje gång. Vad kan vara problemet ? Snabb hjälp tack ! Mvh / Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Vet inte vad de är men förut fick ja de men de slutade efter typ 10 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har testat att starta fler gånger än så och det funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har testat att starta fler gånger än så och det funkar fortfarande inte.okej då vet jag tyvärr inte Fasst du kan ju testa typ ta bort firefox från datan och sen installera de igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Ominstallera FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Det fungerar fortfarande inte.. f*n, vilket problem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Vilken version utav FF använder du? Ska även lämnas lite saker kvar efter att du avinstallerat ff. Så som registernycklar och massa annat i application data. Kan vara det som spökar också. Redigerat 26 December 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Senaste versionen. 3.0.5 om jag inte har fel. Hur kommer man åt den mappen eller vad det är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Förlåt om jag bumpar, men måste verkligen ha hjälp med detta. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Förlåt om jag bumpar, men måste verkligen ha hjälp med detta. "/får att komma åt application data så tryck på start>kör och skriv in %appdata%Jupp % ska vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Här är lite hjälp: Tryck in Ctrl-alt-delete samtidigt. Klicka på processer. Stäng av firefox.exe och sen starta firefox igen. Enkelt eller hur? Redigerat 27 December 2008 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Förlåt om jag bumpar, men måste verkligen ha hjälp med detta. "/ får att komma åt application data så tryck på start>kör och skriv in %appdata% Jupp % ska vara där. Ska kolla, tack. Ska jag bara ta bort hela skiten eller ? O.o' Här är lite hjälp: Tryck in Ctrl-alt-delete samtidigt. Klicka på processer. Stäng av firefox.exe och sen starta firefox igen. Enkelt eller hur? Det har jag gjort otaliga gånger. Tack ändå. Redigerat 27 December 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.