Rememberme Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Tack för alla svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Varsågod :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Om du vill ha ranken högre, skicka in fler inlägg, flera fusk och recensioner. Så kommer allting ordna sig. Men det lönar sig inte att du skriver spam-inlägg för då kommer du gå på varningar. Hehe, ironiskt va? Ännu mer ironiskt va? x) ännu ÄNNU mer ironiskt va? x) och för att slippa få en varning, OnT: Om du vill gå upp en rank så krävs det 50 fuskarank, sen 250 osv :) Extremt ironiskt B) Ni har missat en sak. När man skapat ett ämne och andra skriver inlägg så får man 3 fuskamynt för varje nytt inlägg/svar. Så vi ska sammanlagt ha gett dig 14*3=42 fuskamynt om inte ditt andra inlägg räknas. För då blir det tre fuskamynt till. Så dom i debattforumet som har skapat trådar och har ämnen på flera sidor har känat en del... Redigerat 3 Januari 2009 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Om du vill ha ranken högre, skicka in fler inlägg, flera fusk och recensioner. Så kommer allting ordna sig. Men det lönar sig inte att du skriver spam-inlägg för då kommer du gå på varningar. Hehe, ironiskt va? Ännu mer ironiskt va? x) ännu ÄNNU mer ironiskt va? x) och för att slippa få en varning, OnT: Om du vill gå upp en rank så krävs det 50 fuskarank, sen 250 osv :) Extremt ironiskt B) Ni har missat en sak. När man skapat ett ämne och andra skriver inlägg så får man 3 fuskamynt för varje nytt inlägg/svar. Så vi ska sammanlagt ha gett dig 14*3=42 fuskamynt om inte ditt andra inlägg räknas. För då blir det tre fuskamynt till. Så dom i debattforumet som har skapat trådar och har ämnen på flera sidor har känat en del... Man får inte FM i varje forum. Bara i spelforumen har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Om du vill ha ranken högre, skicka in fler inlägg, flera fusk och recensioner. Så kommer allting ordna sig. Men det lönar sig inte att du skriver spam-inlägg för då kommer du gå på varningar. Hehe, ironiskt va? Ännu mer ironiskt va? x) ännu ÄNNU mer ironiskt va? x) och för att slippa få en varning, OnT: Om du vill gå upp en rank så krävs det 50 fuskarank, sen 250 osv :) Extremt ironiskt B) Ni har missat en sak. När man skapat ett ämne och andra skriver inlägg så får man 3 fuskamynt för varje nytt inlägg/svar. Så vi ska sammanlagt ha gett dig 14*3=42 fuskamynt om inte ditt andra inlägg räknas. För då blir det tre fuskamynt till. Så dom i debattforumet som har skapat trådar och har ämnen på flera sidor har känat en del... Man får inte FM i varje forum. Bara i spelforumen har jag för mig. Hmm, det står inget om det. Men visst kan det vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Om du vill ha ranken högre, skicka in fler inlägg, flera fusk och recensioner. Så kommer allting ordna sig. Men det lönar sig inte att du skriver spam-inlägg för då kommer du gå på varningar. Hehe, ironiskt va? Ännu mer ironiskt va? x) ännu ÄNNU mer ironiskt va? x) och för att slippa få en varning, OnT: Om du vill gå upp en rank så krävs det 50 fuskarank, sen 250 osv :) Extremt ironiskt B) Ni har missat en sak. När man skapat ett ämne och andra skriver inlägg så får man 3 fuskamynt för varje nytt inlägg/svar. Så vi ska sammanlagt ha gett dig 14*3=42 fuskamynt om inte ditt andra inlägg räknas. För då blir det tre fuskamynt till. Så dom i debattforumet som har skapat trådar och har ämnen på flera sidor har känat en del... Man får inte FM i varje forum. Bara i spelforumen har jag för mig. Hmm, det står inget om det. Men visst kan det vara så. Har du inte noterathttp://www.fuska.se/forum/Fuskamynt-t56491.html I nästan alla forum utom spelforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Om du vill ha ranken högre, skicka in fler inlägg, flera fusk och recensioner. Så kommer allting ordna sig. Men det lönar sig inte att du skriver spam-inlägg för då kommer du gå på varningar. Hehe, ironiskt va? Ännu mer ironiskt va? x) ännu ÄNNU mer ironiskt va? x) och för att slippa få en varning, OnT: Om du vill gå upp en rank så krävs det 50 fuskarank, sen 250 osv :) Extremt ironiskt B) Ni har missat en sak. När man skapat ett ämne och andra skriver inlägg så får man 3 fuskamynt för varje nytt inlägg/svar. Så vi ska sammanlagt ha gett dig 14*3=42 fuskamynt om inte ditt andra inlägg räknas. För då blir det tre fuskamynt till. Så dom i debattforumet som har skapat trådar och har ämnen på flera sidor har känat en del... Man får inte FM i varje forum. Bara i spelforumen har jag för mig. Hmm, det står inget om det. Men visst kan det vara så. Har du inte noterathttp://www.fuska.se/forum/Fuskamynt-t56491.html I nästan alla forum utom spelforum. Man får fuskamynt i alla forum där det inte finns en klistrad tråd om att det inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Om du vill ha ranken högre, skicka in fler inlägg, flera fusk och recensioner. Så kommer allting ordna sig. Men det lönar sig inte att du skriver spam-inlägg för då kommer du gå på varningar. Hehe, ironiskt va? Ännu mer ironiskt va? x) ok. Jag läser nästan alldrig ämnena längst upp. ännu ÄNNU mer ironiskt va? x) och för att slippa få en varning, OnT: Om du vill gå upp en rank så krävs det 50 fuskarank, sen 250 osv :) Extremt ironiskt B) Ni har missat en sak. När man skapat ett ämne och andra skriver inlägg så får man 3 fuskamynt för varje nytt inlägg/svar. Så vi ska sammanlagt ha gett dig 14*3=42 fuskamynt om inte ditt andra inlägg räknas. För då blir det tre fuskamynt till. Så dom i debattforumet som har skapat trådar och har ämnen på flera sidor har känat en del... Man får inte FM i varje forum. Bara i spelforumen har jag för mig. Hmm, det står inget om det. Men visst kan det vara så. Har du inte noterathttp://www.fuska.se/forum/Fuskamynt-t56491.html I nästan alla forum utom spelforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Om du skriver in tre inlägg får du en FuskaRank. Om du skickar in ett Fusk får du en FuskaRank och fem FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Får man inte rank i spelforumet? tusan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Får man inte rank i spelforumet? tusan också.Jo, det är väl där man får rank? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.