fadyman Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hej! Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket?? Det ska kosta max 200 kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 F1 2001, även om det är gammalt, så är det ett av tidshistoriens roligaste spel. Herregud vad man skrattar ;d Fick kramp i magen så mycket som jag skrattade när jag prövade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 F1 2001, även om det är gammalt, så är det ett av tidshistoriens roligaste spel. Herregud vad man skrattar ;d Fick kramp i magen så mycket som jag skrattade när jag prövade det.Undrar just var jag ska få tag på det ^o) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej! Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket?? Det ska kosta max 200 kr! Vilka spel har du just nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Richard95 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej! Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket?? Det ska kosta max 200 kr! Need for speed undercover, det är jätte kul! jag tror det kostar 499kr men du kan nog hitta det någonstans! Hej! Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket?? Det ska kosta max 200 kr! need for speed undercover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpelApan Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej! Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket?? Det ska kosta max 200 kr! need for speed undercover Jag skulle köpa Call of Duty- World At War om jag var du. Jag har det och det är tankekrävande och du behöver kunna Engelska ! Hehe , jaja jag är en tjej så NI kanske inte gillar sånt .. XD :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 F1 2001, även om det är gammalt, så är det ett av tidshistoriens roligaste spel. Herregud vad man skrattar ;d Fick kramp i magen så mycket som jag skrattade när jag prövade det.Undrar just var jag ska få tag på det ^o) Game har möjligen det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Hej! Som rubriken lyder: Jag vill köpa ett ett nytt PS2 spel men vilket?? Det ska kosta max 200 kr! need for speed undercover Jag skulle köpa Call of Duty- World At War om jag var du. Jag har det och det är tankekrävande och du behöver kunna Engelska ! Hehe , jaja jag är en tjej så NI kanske inte gillar sånt .. XD :) B) jag har det redan och det är jätte bra faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Rock Band är ett bra spel. Köp det. (Du hittar det dock inte under 200-lappen). Redigerat 30 December 2008 av wilmerx.tk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 något GTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vet inte vad du gillar men något skatespel kanske?Dragon quest är också ett bra spel tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Köp något Dragon Ball spel, tycker jag. Det är nog det bästa Playstation 2-spelet genom tiderna, enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg