Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Köp något Dragon Ball spel, tycker jag. Det är nog det bästa Playstation 2-spelet genom tiderna, enligt mig. wtf? Dem suger ashårt ju xD Ska du något ha animé/mangaspel så köp Naruto Ultimate Ninja 3 alternativt något annat, Okami är bra också:') Redigerat 7 Januari 2009 av Mangekyoucake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Köp något need for speed spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 200 spänn? Gå o kolla rea lådan på GAME eller whatever eller checka begagnat hyllan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Put your mouse HERE! Dom har fina spelpriser dom ovan.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 NBA 09 skulle jag vilja tipsa om. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 NBA 09 skulle jag vilja tipsa om. ;) Det finns väl inte ens till PS2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 NHL 07 om du inte har det. ;d Det är bra (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 föreslår champions return to arms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 hmm hade ganska bra upplevelser med "The Punisher" och "Black" som var riktigt roliga spel, då "Black" kan tävla mot första generationens 360 spel i grafik faktiskt, (dock inte dom 360 spelen som finns nu). Men GTA - San Andreas e nog de bästa jag har spelat till PS2, annars kan jag också rekommendera NFS Carbon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 NBA 09 skulle jag vilja tipsa om. ;) Det finns väl inte ens till PS2? Jo, det finns det. Men det är i sådana speciella spel-affärer. Man kan alltså inte hitta detta spel var som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har dock svårt att tro att du kan få det för 200kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 NBA 09 till Ps2 - 399:-. Samtidigt hittade jag detta. Wii-versionen av NBA 09 har redan utgått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg