laynus Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Bärbar är för jobb fall du inte köper en för 17 000 annars tycker jag du ska ha en stationär men köp inte nu för vista försvinner i januari och då kmr windows 7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag vet att det inte är så bra men jag ska först och främst kolla i affären såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Köp ingen mini dator bara dom är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Har du hört om asus EEE? Den har liten skärm har testat att skriva m.m i affären och den funkar bra. Men ska nog ha denna istället: http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=20-20-30 jacob_96 Jag rekommenderar dig starkt att INTE köpa en laptop med 9" skärm, eller ens en laptop för den delen, om du ska spela. Köp en stationär med 17"+ skärm. Jag har 1 fråga till dig nu. Är det så att du inte tycker jag ska köpa datorn för skärmen eller nåt annat? Köp ingen mini dator bara dom är sämst.Varför är dom det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Dom har knapp nån hårdisk och så har dom ej bra grafikkort och det är sämst proccesor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Köp en stationär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Tänker inte köpa en stationär. Men den som lever får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Okej men köp en bärbar med större skärm. Vad är din budget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 2k. Men ska få hjälp lite det är drf jag har tittat bland dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 omfg du får ingen dator för 2k som man kan spela på :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Läste du att jag får hjälp? Här är det en som spelar cs source på en asus eee 900 variant. LÄNK: Och min dator är la bättre än en asus eee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Bärbar är för jobb fall du inte köper en för 17 000 annars tycker jag du ska ha en stationär men köp inte nu för vista försvinner i januari och då kmr windows 7! f*n vad du preachar om windows 7, vad är så speciellt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.