Gäst Glassgubben Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Vanliga d.v.s inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr. Jag kan spela hela "Stairway To Heaven" på min elgitarr. Det är inte svårt. Bara man kan strängarna, så går det perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr. Jag kan spela hela "Stairway To Heaven" på min elgitarr. Det är inte svårt. Bara man kan strängarna, så går det perfekt. "Bara man kan strängarna"? EADGBE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr. Jag kan spela hela "Stairway To Heaven" på min elgitarr. Det är inte svårt. Bara man kan strängarna, så går det perfekt. "Bara man kan strängarna"? EADGBE? Jaa..så svårt är det inte Magnus :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det.Strängarna är det man slår på. Redigerat 27 December 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ska fixa mitt Wii. (trasigt) Klara ut NFSU2 Åka längdskidor snabbt så inní h*llvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det. Antar att du menar noter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det. Antar att du menar noter? Troligen, fast det har han också fel om, alla låtar har inte egna noter utan på olika sätt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ska försöka inte käka så mycket godis. (en omöjlig uppgift) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ska försöka inte käka så mycket godis. (en omöjlig uppgift) Ska nog jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Använda Firefox istället för en beta version av internet explorer 7.0 Buggigaste skit som finns. (IE 7.0 beta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.