Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag är på Manaan men vad ska man göra där...jag vill göra uppdrag och sånt där!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Finns det äns till PC än? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Finns det äns till PC än? :o Det har funnits till pc sen december eller nått sånt :P ---- Du måste gå till en snubbe som heter Roland eller något sånt, han är på "The Republic Ambessador" (har ingen aning om hur det stavas) Men iallafall om du fattar vad jag menar så ska du gå in där, då ser du Roland sen pratar du med honom, då ger han dig uppdrag.. Om du vill gå med i en grupp som också har lite uppdrag, då ska du hitta en utomjording som heter Hulas, men du måste gå till honom HELT SJÄLV annars kommer du inte att få något uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (j0hn @ 04/04-2004 12:23:40) Finns det äns till PC än? :o Det har funnits till pc sen december eller nått sånt :P ---- Oj, då det vissta jag inte... hemm...hemm då kanske jag ska ta att köpa det.... Vad är första uppdraget?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det första uppdraget ska man rädda en tjej som heter Bastila i en planet som heter Taris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Köp spelet...det är ultra bra...men man kan inte hoppa men ändå! Den riktiga siden är här! Men lycka bara till att rädda Bastila men först ska man ut från ett skepp! Det är jobbigt men kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.